51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

domingo, 6 de julho de 2014

51212 822 251 Pokémon - Crônicas de Burmann




Prologo ... - Почетокот на хронична


... "Почитувани публика, дами и господа, децата од сите возрасти! Јас да ви денес глуми девојка Mismagius ..."



Девојка ... Mismagius. Не е прв пат ова име се изговара во рамките на една арена на традиционалната циркус. Постојат пред околу 6 или 7 години, недостасуваат неколку дена за познатиот циркус пристигнува во градот Mabela Flosbelle Таун, веќе беше во доцните вечерни, Вирџинија, entiada Mabel, господар на церемониите, сепак беше буден, читање нејзините стотици книги, ова беше enxemplar на "Покемон Темно годината", таа беше љубопитен да знаете кој на мистериозен "убиец Lavander". Девојка чита книга цела ноќ, станаа рутина, тоа всушност читање до зори, па дури и Nadesca разбуди и праша: "Дали е договорено или е заглавена во книгите повторно ...?"

Nadesca ... беше јасновидец на циркус, и исто така беше внука на Mabel, беше 30 години, обожавател на Психичките-тип Одг. Таа никогаш не била во ред во своите ставови.

Во Циркус ... исто така имаше Пјетро, ​​Магијата, Lygia, танчерка, мускулести жонглер, Mamed на halterefilista, Кристин, акробат, Leleco на кловн и Брајан, на акробат. Конечно беа големо семејство.

По читањето на малку, Вирџинија јаделе нејзиниот појадок направени од страна на Nadesca и ќе разговара со возачот, Бернард.

- Недостаток многу да пристигне? -Таа се прашував. И тој одговорил. - Ние ќе бидеме таму за два дена.

_ Но овој град е далеку нели ... таа _Reclamava "Да, да .. Штета што циркуси не патуваат со авион. Тој зборуваше смеење.

Flosbelle е родниот град на Mabel и неговиот циркус, најпознатиот на регионот и го направија повеќе од шест месеци дека циркусот не ја посетил градот пред последниот Фестивалот, кој беше организиран од г-ѓа Muriel, старите и пријател од детството на Mabel пролет, кога на фестивалот се случува, е само време од годината каде што ако Flosbelle divirte, за не многу празници, патувања, итн ... единствено нешто што покрај фестивалот да му се восхитуваат е огромни полиња од цвеќиња добие околу градот.

_Tem Се е подготвено! Сакам да изненади вработените во овој фестивал! Г-ѓа Muriel зборуваше, гледајќи го твојот Togekiss, кој беше affectionately наречен "Kissy.

Два дена подоцна, во мугрите, повеќе или помалку во шест часот наутро, на врвот на ридот во близина на градот, покрена циркус.

Авторот Забелешка: Оваа требаше да биде првата глава, но како што е многу кратко, стана почетна рамка пролог, на работ-нога дома, го нарекуваат она што сакате ..

Глава 1 - арената на Mabela

Hi? Верувам дека тие го виделе пролог на оваа приказна, тогаш сте се веќе свесни за она што ќе се брои. Хм, да видиме каде што приказната дури и? Ahh, да, се сеќавам. Таа, сепак, дури почна. ^ ^

Тоа беше 06:00 во утрото, сонцето се уште не е роден, но веќе дал emarenhado да се слушне звуците кои трчаа и пуштам радосните толпата се подготвува да почне фестивалот, кој траеше околу еден месец. Јас, исто така се разбуди рано, но малку подоцна, младите луѓе треба најмалку 8 часа спиење, знаеш? Станав од мојот кревет, сепак очигледно спие, стави моите омилени чевли, сина, jins моите панталони, мојата облека и палтото. Тој ден вети многу. Отидов во толпата чекање циркус Mabela пристигнат, ми го зеде Luxray. Не долго пред да пристигнат во циркусот, од ридот, се потопуваат циркус музика, и мајстор на церемониите на плови пренесување нивното пристигнување и нивниот број таму горе во fantastics. Во рок од три часа циркус некогаш поп во рубриката резервирана за него, сè е подготвена за вечерва podessem присутни. Mabel беше durmindo пред спектаклот, Nadesca беше во неговиот шатор медитација додека други се проба нивните броеви, тоа е одлично време да го прочитате малку Вирџинија. Јас ја искористи оваа relachamento intregantes циркус за мене да навлезат малку, не сакате да потрошите моите скапоцени додаток. Само малку ме запоставени, само ме bumping со огромен лице и burly, колнам, Mamed беше познат како голем нос и ќелав смешни мустаќи, тој беше со таква мускулест, висок слаби човек, жонглер . Тие ме следат за долго време, но не можеше да ме фатат, бидејќи јас се криел во буре, или не знаеше каде ми Luxray дека само трчање во друга страна. Половина час подоцна, Mabel веќе беше објавувањето на првиот атракција:

Јавноста _Respeitavel! Дами и господа, децата од сите возрасти! _ Подгответе се да стане збунети, поразен, бидејќи тука доаѓа Пјетро, магијата! Магијата susciotou чад кои се појавија по Mabel надвор од рингот. Тој заедно со Staraptor.

_Quero Волонтер, некој Abilita? Пјетро праша, гледајќи во публиката. _Que За тебе очила? Пјетро посочи на една девојка во позадина на публиката, кои носеле очила и долга црна коса. _I? , рече таа. "Да се! Девојка излезе од нејзината куќа трепереше од страв, беше облечен во волна џемпер сива боја со црвени ленти, пар засолниште и спортски чевли.

_Qual Викаш девојка? Пјетро праша. _me .. Моето име е ... Елизабет! Таа одговори, со малку срам.

_Perfeito! А името на кралицата знаеш? _Pois Па, ајде да започне магија, Staraptor ми донесе мојот стапче и да preferiada мојот посебен шапка.

И јас се уште скриени во барел слушање на врисоците на бес од burly Mamed, не заборавајте да ги датираме: "лоша девојка кога begar zeu besgoço, tacarei сте надвор". Тоа беше смешно да се следи од страна на колнам циркус, Мемед tinhaum смешни облека и мускулест не се разделени за пури, "Ле Charutu" бренд ", Пури на добро." Кога излегов од зад стеблото, како што реков, повеќе или помалку од половина час, јас се обидував да се оди во внатрешноста на циркуски шатор, но Mamed и Мускулест стоеше ¬ ¬. Пред да ме виде, го видов вратата на една соба отворен, влезе и ја затвори вратата. Имаше една девојка која не му се допадна мојата ненадејна влез.

_ Што е тоа? Кој си ти? Извика девојката која беше во собата, тоа беше Вирџинија, entiada Mabel, таа држи дебела книга, се чинеше дека тој бил читање во добро време.

_Calma, Смири се! Те молам не ме даде на голем човек и слаби ta дека неговата страна. Реков, загрижени.

Mamed _Está зборуваш? И мускулест? Тие не се премногу се плаши да даде два "Били ленти" тоа е. Таа зборуваше со тон на сарказам, тогаш таа прилагоди нејзиниот очила, го зеде книгата на Петар, седнав во креветот и се врати на читање на книга. Како да не бев таму.

Мислам дека дури и не се мачи со моето присуство, само продолжи да прочитате неговата книга, јас бев подесени во таа приказна, прочитајте подолу, на насловната, јас само би можел да гласи "Dark годината", книга која беше објавена пред една година, јас имаше enxemplar него, но јас сум само за читање до третата глава, а потоа го загуби. Тој треба катран под мојот кревет, како остатоците од она што сум не сум се движи над. Па седнав на подот веднаш до нејзиниот кревет и го стави рацете меѓу нејзините нозе. _Notei Имате многу книги. Погоди разговор.

_São Само дел од мојата колекција, јас се уште имаат многу повеќе во таа торба и, исто така, во мојата библиотека. Рече таа. _You Не треба да биде тука, особено затоа што се продорен, Mamed и мускулест не прави ништо во ред, но ако Nadesca ве фати ... ii воопшто не знаат и не im ...

_How Па? Што значи таа направам?

_Ela Е медиум. Може да се повика духови.



Јас се уште не знам дали таа зборува сериозно или ако тој беше шегуваш мене. Мислам медиуми не се повика на духови, според моите сознанија. Во меѓувреме, во рингот, шоуто заврши Pietro и да почне бројот на Lygia, на танчерка. А убава девојка со зелена коса, зелени очи, како и на косата. Таа имаше perceira, малку помлад, портокалова коса со кадрава опашка коњ. Таа секогаш прави главен влез. Кога таа дојде, надвор од циркус платно, бура беше за да се урнат во градот.

_Perfecto! шепотеше девојката зад едно дрво и ја покажуваат само главата со слично чудна вештица Hat ќе шефот на еден многу голем Mismagius. Таа одеше многу брзо, речиси работи, се крие зад секое дрво што следи. Ја крена двете раце и почна да се создаде сфера на виолетова боја која објави некои чудни прав розова. Отвори подхилвам и ја фрли топката во воздух, надевајќи се да се погоди на врвот на платно, беше речиси на врвот, но пропушти топката помина низ, но се погоди уште еден агол, малку блиску до циркус. Па се уште две purpuras топки, а потоа одеше малку понатаму напред, влегоа во арената, попречување на бројот на Lygia, исклучување на светилките, оставајќи го полу-темно, tacou прошетки, и трчаше. Наскоро циркус фаќа оган и сето тоа беше потребно за секој човек бил украден.

_Está Чувство овој гори мирис? Запрашан Вирџинија.

Исти, која гори? Дозволете ми да го отвори прозорецот. Вирџинија отвори својот мал дрвен прозорец, и се чувствуваат огромна топлина, боја виолетова, розова и магента, но се чинеше дека се оган. Чудно, и си помислив, "Оган Пинк?"

И тоа не беше време да се размислува, јас зграпчи раката на Вирџинија, и влечат ја надвор. _Espere, Моите книги! Извика.

_You Сакате да преживее или што неговите книги се преживее во своето место? _Vamos Сега! Јас се чувствував херој.

Трчаме доволно за да избегаат од огнените јазици, таа се 'уште го држи книга таа ги читаше, не дозволувајте да се обратите за ништо на светот. Огнот се шири подалеку, или подобро, поблиску до нас, влошки падна, автомобилот беше на оган, арената не повеќе беше и книги во Вирџинија, нема да има секаков вид, без лист. Сите за помалку од еден час се претвори сива боја.

_The Работа на многу, многу години ... и над ... Mabel вели, замислено.

Um comentário:

  1. Во регионот ... Burmann, кога познатиот циркус Mabela посета на славни град на Flosbelle Таун, во времето на Фестивалот, кражби и смртни случаи ќе почнат да се случи, предизвикани од некој странец облечени како Mismagius. И градот започнува да се прашува што ќе биде на идентитетот на девојката Mismagius, и кога ќе заврши оваа мизерија. Несреќа наскоро да дојде во двете соседни градови, а Jubel Град Saloena Сити.

    Мистериите ... само што почнав ...

    ResponderExcluir

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...