51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

domingo, 7 de agosto de 2016

... Berakhir.

... Berakhir.

... Kehidupan menyala. Hari ini sesuatu yang berlaku, sebentar tadi. Seseorang yang di sini melangkah untuk menjalani kehidupan sendiri jauh. Dan saya akan bersendirian. Hari ini saya mempunyai kali pertama perasaan ini bahawa saya mempunyai apa-apa. Dan selain itu, aku akan melekat pada kesilapan orang lain, yang mempunyai untuk menetapkan, dan walaupun kini, berat beban ini telah meninggalkan, ini adalah sementara.
... Apa yang saya lakukan dengan hidup saya? Apa jenis kehidupan saya mahu mempunyai, dan apa yang saya akan lakukan. Satu-satunya perkara yang saya tahu adalah pada buku-buku saya, tetapi kini adalah kemungkinan mempunyai apa-apa jatuh ke atasku. Saya hanya, dan tidak pernah mempunyai apa-apa. Dan saya tidak tahu jika saya benar-benar melakukan sesuatu untuk mencegahnya.
... Buat masa ini saya perlu memberi tumpuan, kajian dan cuba untuk mendapatkan yang terbaik daripada peluang ini saya ada. Jika Tuhan memberkati saya, ia adalah peluang boleh melanjutkan lebih sedikit. Kebanyakan jika tidak dalam beberapa bulan tidak akan mempunyai apa-apa yang baru. Dan saya akan bersendirian. Dan dengan beban yang secara rasmi menjadi tanggungjawab saya untuk kematian.
... Saya perlu berfikir secara serius tentang apa yang saya lakukan dengan hidup saya tahun ini dan seterusnya. Saya perlu mempunyai sesuatu.
... Saya perlu mempunyai minimum, sekurang-kurangnya dapat menulis buku saya. Mungkin saya masih boleh mempunyai beberapa jenis kehidupan. Sekurang-kurangnya menjaga saya dengan cara yang bermaruah daripada berputus asa dan penderitaan.
... Saya perlu mempunyai sesuatu. Selain buku-buku saya.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...