51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

domingo, 7 de agosto de 2016

... Bitiş.

... Bitiş.

... Hayat devam ediyor. Bugün bir şey sadece şimdi, oldu. Bir kişi burada uzakta kendi hayatını yaşamak için adım attı. Ve ben yalnız olacağım. Bugün ben bir şey var bu duygu ilk kez vardı. Bunun yanında, düzeltmek zorunda başkalarının hataları, önem verilecektir, ve şimdi, bu yükün ağırlığı yapmamışlar rağmen, bu geçici oldu.
... Ben hayatımda ne? Ben istiyorum hayatın ne tür ve ben ne yapacağım. Bildiğim tek şey benim kitap üzerinde, ama şimdi hiçbir şey sahip olma olasılığı bana düştü olduğunu. Ben sadece, ve bir şey yoktu. Gerçekten bunu önlemek için bir şey yaptım ve eğer ben bilmiyorum.
... Şimdi ben, çalışmayı odaklama ve ben bu fırsatı en iyi şekilde denemek gerekir. Tanrı beni kutsar, bu fırsat biraz daha uzatabilirsiniz olduğunu. değilse birkaç ay içinde en yeni şey olmaz. Ve ben yalnız olacağım. Ve resmen ölüme benim sorumluluğum olan bir yükü.
... Ben bu yıl ve gelecek hayatımda ne hakkında ciddi ciddi düşünmek gerekir. Bir şey olması gerekir.
... Ben en azından benim kitap yazmak mümkün, en az olması gerekir. Belki hala yaşamın bir çeşit olabilir. En azından umutsuzluk ve acı dışında bir onurlu yolda beni korur.
... Bir şey olması gerekir. Benim kitaplara ek olarak.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...