51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

domingo, 7 de agosto de 2016

... Konec.

... Konec.

... Življenje gre naprej. Danes se je nekaj zgodilo, šele zdaj. Oseba tukaj stopil, da živi svoje življenje stran. In bom sam. Danes sem prvič ta občutek, da nimam ničesar. In poleg tega, se bom pritrjena na napake drugih, ki morajo popraviti, in čeprav sedaj, teža tega bremena so pustili, da je to začasna.
... Kaj naj naredim s svojim življenjem? Kakšno življenje želim imeti, in kaj bom naredil. Edino, kar vem je na mojih knjig, zdaj pa je možnost, ki nimajo nič padel name. Jaz sem samo, in nikoli ni imel ničesar. In ne vem, če sem res nekaj, da se prepreči.
... Za zdaj se moram osredotočiti, študija in poskusite dobiti to priložnost imam. Če me Bog blagoslovi, da je možnost, se lahko razširi malo več. Večina, če ne v nekaj mesecih ne bo nič novega. In bom sam. In z obremenitvijo, ki je uradno moja odgovornost do smrti.
... Moram resno razmišljati o tem, kaj sem naredil s svojim življenjem letos in prihodnje. Moram imeti nekaj.
... Moram imeti najmanj, vsaj, da bi lahko napisali svoje knjige. Mogoče lahko še vedno nekakšno življenja. Vsaj mi da na dostojanstven način, iz obupa in agonije.
... Moram imeti nekaj. Poleg mojih knjig.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...