51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

sábado, 27 de agosto de 2016

... Maria Callas - Partea întâi

... Maria Callas - Partea întâi .

... Greco-Americana soprana Maria Callas (1923-1977) sa impus ca unul dintre cei mai mari artiști au apărut pentru a promova, cu talentul său rar, o adevărată revoluție în lumea operei. Frumusetea timbrului, marea expresivitate vocală și perfecțiunea scenică a performanțelor sale au fost unele dintre caracteristicile care imortalizate imaginea ei în mintea iubitorilor de artă. 
... Acest articol este dedicat memoriei acestui mare soprană că o astfel de contribuție a făcut la modernizarea și îmbunătățirea lumii de operă. Și, pentru toți cei care iubesc și au contribuit la construirea acestor informații. 
... Callas: Ce au spus colegii lui de ea.... Ce opiniile și impresiile pe care Maria Callas au părăsit respectarea muncii lor în lumea operei. Dar, sunt opiniile: criticii de operă, dirijori, cantareti, regizori si prietenii tb care au cunoscut-. Dreapta? 
1. Antonino Votto (driver) 
... "A fost ultimul mare artist. Imaginează-ți, era practic orb, și de multe ori a cântat aproximativ patruzeci de metri de podium. Dar sensibilitatea! Chiar nu a venit întotdeauna exergando la momentul potrivit, a fost regizat de muzica. In studiile a fost ai nevoie, absolut perfect.Cu toate acestea el a avut un obicei care ia iritat colegii săi, chiar și în studiile a cântat întotdeauna cu voce plină, forțându-le să facă același lucru. Cântăreții generale sunt proști caută să salveze. Cu toate acestea puteți compara un eseu un obstacol. În cazul în care piesa aveți nevoie pentru a rula un kilometru, sportivul nu se pot bucura de rulare km. Am fost asistentul lui Arturo Toscanini timp de peste treizeci de ani; în primul test el a cerut orchestrei toate nuanțele, ca și în cazul în care conduce spectacolul final. Și, de asemenea, Callas a făcut-o. Îmi amintesc că o dată în ensaimos Köln "Somnambula", la zece dimineața, și ea a cântat tot timpul cu voce deplină; iar premiera a fost în acea noapte!Ea nu a fost doar un cântăreț, ci un artist complet. Este o nebunie să discutăm despre vocea lui. Este nevoie de conciderá-l în complexul muzical totalidade-, teatru, mișcare ... Callas a fost un fenomen estetic. " 
2. Gianandrea Gavazzeni (dirijor) 
... "Cred că sa născut cu un al șaselea simț. Unul dintre talentele sale mari a fost de a distinge diferitele stiluri expressivos- Rossini Bellini, Donizetti Verdi. Chiar Verdi Verdi. Ea a avut o calitate ciudată, de foc interior . Doar pentru a asculta una sau două note pentru a recunoaște vocea. Maria a fost mereu diferite si mereu ea insasi. ". 
3. Giullietta Simionatto (Amiga) Partea -1 
... "Dintre toți colegii, dintre care mai Simionato vorbire este Maria Callas. De fapt, există ceva aproape compulsivă în ceea ce privește dorința sa de a părăsi clar relația sa specială cu soprana. Ascultați la Norma spectacol a participat direct la La Scala din 1955: în orice altă înregistrare, prietenia crescândă dintre Norma și Adalgisa se demonstrează cu o astfel de profunzime și umanitatea spontană. "Nu a existat nici o competiție între noi", spune Simionato. "În duete, vocile noastre completat reciproc perfect. Atunci când este necesar, ea nu sa deranjat să vină cu mine pe scenă, fără repetiții, în timp ce afară ne-am jucat si am ras ca două fete. Prima dată când am cântat împreună a fost în Mexic, în 1950, la care ea a cântat apartamentul E la sfârșitul celui de al doilea act al Aida. Îmi amintesc încă efectul acestei note în teatru - era ca o stea! După ce a pierdut in greutate, o dată el ma întrebat: "Ați putea să-mi explice de ce-mi A-plat și sunete înalte naturale a dezvoltat un vibrato? Am cautat Hidalgo si alte Elvira, dar nimeni nu a reușit să stabilizeze notele "I-am sugerat că așa cum ea a cântat roluri ca Santuzza și Tosca -. Ceea ce sunt de notorietate periculoase pentru voci care nu sunt încă pe deplin instruiți - ca un adolescent, ea, probabil, a forțat diafragma, care a dezvăluit această slăbiciune la acest punct al scalei. "Nimeni nu mi-a spus vreodată că!" El a spus. Din partea mea, am acceptat tot felul de critici. Când i-am spus, îmbrăcat ca Rosina, părea un pic cu un carabinier [o poliție militară italiană], ea nu a putut opri din râs. ". 
2.A. Giullietta Simionatto (Amiga) Partea - 2 
... "A fost Callas care ia încurajat pe Simionato cerând contracte mai bune. "Când ne cântăm Norma la Londra, în 1953, ea a insistat să plătească același semn distinctiv ca a ta, spunând:" Când Simionato și cu mine suntem împreună pe scenă, există doi protagoniști, în special în Norma. De asemenea, ea a asigurat că presa a știut că vom cânta duete în tonul original. Doisprezece ani mai târziu, el mi-a cerut să cânt cu ea în două dintre ultimele sale performanțe ale Normei [la Paris], pentru că celălalt partener său [Fiorenza Cossotto] a acționat în mod neglijent. A trebuit să fie în turneu cu TEP la momentul respectiv, dar Rudolf Bing (care a întârziat debutul meu la MET să mă pedepsească o anulare a unui contract anterior, dar mai târziu s-au comportat ca un gentleman perfect), mi-a dat permisiune specială pentru mine să plec. Am cântat aproape întreaga recitarea cu voce joasă, iar în cele din urmă ea a spus: "Eu văd ce ai făcut pentru mine în seara asta și nu voi uita niciodată. '"
"Ultima dată când ne-am întâlnit", continuă Simionato, "a fost la Roma în 1967. Cu această ocazie, ea a dezvăluit lucruri care erau atât de intim cu caracter personal, am spus," Nu-mi spune aceste lucruri, pentru că în cazul în care devin publice N-aș vrea să crezi că am trădat ". Dar ea a insistat: "Eu știu că, dacă i-am spus anumite lucruri, este ca și cum ai spune eu". Și ultimele sale cuvinte cu această ocazie, sunt in mod ferm mâinile mele (ea a avut o strângere de mână puternică) au fost: "Giulia, amintiți-vă că Maria a început să moară, când a părăsit muzica. '". 

2.C Giullietta Simionatto (Amiga) Partea - 3 
... "Vocea clară Simionato se clatina când își amintește că ultima întâlnire. Și se pare că într-adevăr să retrăiască experiența fără nici o încercare de la distanță sau reinterpretare. În ciuda intensității emoționale de aducere aminte, propria sa experiență de oprire cântând a fost destul de diferit. Treizeci și șase de ani după ce sa retras, ea predă, ocazional, se bucură de o viață socială ocupată și petrece doar o deosebit de ocupat în 2001, având un rol activ în festivitățile de centenarului morții lui Verdi. Spre deosebire de Callas, ea a fost un supraviețuitor splendid și simt într-adevăr, după cum se menționează, un fel de "dinozaur", poate cel puțin să ia confort în faptul că mii de iubitori de operă din întreaga lume, cota un sens nostalgie profundă a timpului glorios, când vocea lui a dominat scena lumii. ". 
3. TEATRO LA SCALA ÎN APĂRAREA LUI IN 1955! 
... "Fără îndoială, Callas are mulți dușmani. Începând cu cele ale colegilor săi care găsesc suficient născut în Italia, și o voce frumoasă. Ei sunt preocupați doar de a emite note în mod corect și să cânte același mod a cântat în urmă cu cincizeci de ani fără deviere bagheta dirijorului a ochilor. Acești oameni, care este organic incapabil de a sacrífio și efort, care datorează totul naturii și șansă și nimic de a studia, acuza Maria Callas agresiune, deoarece, din cauza o mulțime de sacrificiu și efort ea are abilități vocale și fizice să cânte și să joace orice rol va fi să spunem că triumful lui gălăgioasă și personalitatea lui extraordinare sunt atacuri de mai sus Acest lucru va servi vă consola un lucru este sigur.? care turmă maidanezi plătește un preț de mare. ". 
... Această lucrare se adresează publicului după a treia performanță a Mariei Callas din opera "La Traviata", în cazul în care, strigăte și fluiere interrroperam interpretarea sa din "Sempre Libera", cu intenția clară de a lua pentru a lipsei. Maria a luat câteva minute pentru a recupera și a termina aria. 
4. Franco Zeffirelli (director și prieten apropiat) 
... "Maria a fost identificat cu foarte standard. Într-un fel povestea lui a fost la fel. La urma urmei, Maria este o sacerdotisa- preoteasă mare a lui și în actiuni si art acelasi timp, cel mai supus greșelii femeilor. Extrem de uman. Ca standard el a condus opera la maxim. de-a lungul vieții sale putem vedea lucruri mari în teatru, dar am putea compara cu standardul Mariei Callas? ". 
5. Sandro Sequi (regizor) 
... "Această alternanță de tensiune și destinderii a fost, în opinia noastră, cheia magnetismul său, ceea ce a făcut arta lui atât de admirabil. Gândiți-vă la mișcarea brațelor sale în scena nebuniei din" Lucia ". 
... Au privit ca aripile unui vultur mare, o pasăre minunată. 
... Când erguiam- și, în general, Callas a crescut bine devagar- păreau grele. La atingerea nou punctul culminant, și așa mai departe. cântând și mișcările sale, care în realitate erau foarte simple, a urmat o linie continuă. Totul despre ea ma fascinat sa fie natural si instinctiv, nu intelectual. Callas a fost extrem de stilizat si clasic, dar în același timp, a fost omenește pe un plan mai înalt al existenței, aproape sublim. ". 
6. Piero Tosi (prieten și costum de designer) 
... Pe 09 aprilie 1958 a cântat în Callas teatru Scala "Anna Bolena" - realizată pentru prima dată în Italia, după scandalul de la Roma. Ura stârnit de "trădarea" lui era de așa natură încât un contingent de poliție a fost obligată să monitorizeze zona din jurul teatrului și pregătiți-vă, în cazul în care anti-Callas a amenințat demonstrații scapă de sub control. 
... "Când doi paznici au venit să-i aresteze, Callas le-a împins violent și a fugit spre partea din față a scenei, direcționând cuvintele sale către public:" Guidici! anunț Anna! ! ... Guidici "., Reprezentarea a dat drumul spre realitatea Callas sa apărat spunând:". Judecătorul-mă dacă sunt la proces, dar amintiți-vă că eu sunt regina ta "Așa că sa confruntat cu acuzatorii lui și forțat este mai mic ochi, depășind dramatic tot ce sa făcut și cântând cu o strălucire devastand. Când închideți perdele, publicul a intrat in delir. a fost o revoltă, complet nebun. Deci, Callas a evoluat pentru a primi aplauzele, incantati de puterea lui, victoria sa, măreția lui. Și de fiecare dată când a revenit pe scenă, în cazul în care mostou și mai mare. era un lucru de neimaginat. un spectacol în spectacol "."După ce a plecat de la Teatrul Scala, niciunul dintre noi nu a fost în stare să meargă acasă la culcare. Am colindat pe străzi ore întregi, livrate la un amestec de uimire și extaz.".
7. Cecil Smith (critica Il Trovatore) 

... "Într-un mod care nu pot defini, Callas încorporată atât caracterul uman și pasionat al Leonora ca formalitatea cu care muzica și libretul universalize emoțiile. Ramurile sau mai degrabă voce utilizarea fost o sursă voce de infinit admirație. De data aceasta ne-auzim trilurile executate la perfectiune, crustele si arpegiile luxuriante, comportamentele și frazele lungi upholdest și modul de bun gust modulate. ovațiile spectaculoase care au urmat "D`amor sull`ali Rosee", în ultimul act , nu a fost scurt de ceea ce merita Callas. " 
8. Claudia Cassidy (critic pe Lucia di Lammermoor) 
... "ÎNTREBARE: Cine a fost nebun LUCIA Callas SAU exhilarated SALE?" 
... Aproape pandemonium stabilit. A existat o avalanșă de aplauze, o explozie de țipete. Publicul a aplaudat piciorul, iar în coridoare bărbați înghesuit, încercând să se apropie de stadiul în care este posibil. Sunt sigur că ar vrea să-l joace buchete de flori și-l duce pe străzi într-un vagon. Aș dori să fac ambele lucruri. " 
9. Peter Diamand (Director) 
... Comment on "La Traviata" la La Scala din 1955. 
... "Am văzut adunarea de trei ori, și de fiecare dată când tatăl lui Alfredo intră în al doilea act și acuză Violettei de compromitere fiului său, Maria a trecut etapa care arată într-un astfel rănit, așa că am crezut întotdeauna ceva pierzarea pe cale sa faca sa paraseasca emisiunea ". 
10. Jurnalul 14 Ore Review (La Traviata 1955) 
... "Acest aristocrat al artei dramatice si vocal a fost capabil să se întoarcă la operă aura de fervoare, atmosfera lui chin pulsatila că regizorul (Luchino Visconti) a decis să elimine emisiunea." 
11. Tito Gobbi 
... "Întotdeauna am crezut că Callas era nemuritor. Este." 
... Tito Gobbi, la poalele sicriul Mariei Callas în 1977. 
... Foarte bine că Tito Gobbi, pentru mine este una dintre cele mai bune, dar nu a fost la poalele sicriu, nu că el a spus imediat după moartea ei. 
12. Shippers Thomas (dirijor) 
... La premiera Medeei 11 decembrie 1961, în curând a devenit o parte a folclorului Callas. Ea nu a fost în formă vocală și acționează duet nu am fost suficient de puternic pentru a imprima performanța de intensitate corespunzătoare. 
... "Un fluier teribil, care mai semăna cu un uragan, a părăsit galeria tare și s-a auzit de-a lungul teatrului. Maria a continuat să cânte și în cele din urmă a ajuns la momentul textului în care Medeea numește GIASONE de" crudel. "The orchestră joacă două coarde viguros și așteaptă ca acesta să emită un al doilea, "crudel" pentru a continua Cu toate acestea, după primul "crudel!" Maria a fost mut am privit, perplex ea se uită la public, furios, ca și cum ar spune ... " ascultă aici! Această etapă a fost a mea și a mea va rămâne ca eu asa vreau. Dacă astăzi mă urăști, îi urăsc în egală măsură! "L-am văzut, simțit că. După ce Maria a cântat a doua ei" crudel! ", Privind în mod direct către public prin impunerea tăcerii. Niciodată în viața văzut mea cineva îndrăzni să facă o lucru în teatru. Niciodată. Și după ce nu au auzit de un murmur de protest. am fost paralizat. nu știam dacă ea va continua cântând. Maria controlată pe deplin situația. ".

13. Alexis Minotis (director și prieten) 

14. Peter Heyworth (critic) 
... "Maria Callas este mult mai aproape de Grecia antică cea a Franței revoluționare. In timp ce Cherubini suluri de pe clișee sale, se afundă în partea de jos în substanța tragică a Euripide.".

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...