51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Azi am fost deprimat

... Azi am fost deprimat

... Azi am fost deprimat și toane. Cred că va trebui să dorm, astăzi a fost oribil. Am multe probleme să asimileze faptul că am mers acolo unde el a crezut că a plecat, iar eu nu fac acum cum să-l evite. Astăzi pot imprima prima carte a Cartei pe care am studiat. Sunt 7 în toate, voi începe să le studia numai. Când ați terminat va studia două drepturi și două ore de regiment. După portugheză, și cred că de calculator. Sper că funcționează.

... Mâine se întoarcă și să organizeze lucrurile. Sâmbătă va marca toate numirile pe hârtie să nu piardă, al doilea în martie noua endoscopie. Dupa ce numai eu trebuie să ia un examen lipsă dincolo de chekup inimii. O să văd dacă am inima pentru a merge pe destista, cu toate că nu se va face mult. Sper ca totul merge bine și poate deveni un an stabil în acest loc pentru a ajunge la o mină de casă, este bine. Atunci nu va avea nimic. Dar eu sper să scap de aici, pentru că nu am de ales. Cu toate acestea, va fi bine, deoarece va fi departe de acel loc.

... Tot ce cheltuielile vor fazr lipsa, chiar cred că internetul va tăia. Dar nu e nici o modalitate de a păstra organizația mea, în afara băncii online care fac totul. Pe partea superioara, OIVELOX ma jefuit, m-am dus să văd dacă el a avut un plan mai ieftin, și descobro care sunt planurile de vânzare 15GB mai ieftine pe care le-am că este 10. Adică, ei primesc mai mulți clienți în detrimentul acestei promoții am plătit diferența că 15 și ei la fel, numai eu sunt răniți și toți cei care au acest plan. O mulțime de insolența, este o crimă, dacă nu-mi dai o restituire, sau cu privire la acest plan va anula reduceri pentru insolență, și încă mai merge pe PROCON, deși este inutil și consumatoare de timp. Orice șansă de a fi fi lezado este un motiv de a fi jefuit de către aceste societăți de cartel care exploatează consumatorii din această țară datorită acestor politicieni, organe și legile pro cartel. Și de ce să nu creeze locuri de muncă, cu atât mai puțin un serviciu de calitate, deoarece nu există nici o piață și libera concurență liberă, doar o înțelegere a companiilor care maquiam ca va fura sau prejudicii consumatorilor, atâta timp cât posibil, fără o mulțime de oameni se plâng și care îi forțează să se schimbe.

... Nu sunt în starea de spirit, și, în plus, alți oameni cred că sunt homor rău sau supărat pe ei. Sunt nici o perspectivă de nimic, merge la aceeași mare de înstrăinare și fără speranță că el a crezut că era afară, și să nu mesno au dreptul de a rămâne într-o stare proasta, deprimat sau orice altceva asa?

... Este ușor de a face victima sa se simta ca totul este aruncat în fața ta atunci când nu este. Chiar și de ce, eu sunt cel care a crezut de gravitatea și de problemele cu care ne. Ea pretinde că fáicl de vânzare și nu încercați să faceți nimic, chiar dacă aceasta nu se poate. Acestea ar trebui cel puțin dau seama că nu am nimic, și din nou, am același nivel a fost, și a ratat o șansă de a ieși din ea, place sau nu, din vina terță parte. Ar trebui să fie cârtiri și să aibă crize și eu nu sunt.

... Chiar și pentru că nimeni nu părăsește acest lucru să se întâmple. Cred că timpul meu este de până la fel, eu pot minimiza doar daune și să accepte că va dura ani de zile pentru a iesi din ea. Voi încerca să trateze depresia mea si sa se concentreze asupra studiilor mele, pentru că nici eu nu știu dacă pot lua testul, care se află în Brasilia, pentru că nu voi fi lăsat cu nimic, pentru a avea de a ieși de aici.

... Nu știu ce să fac, eu sunt doar deprimat, cu limitele mele. Uneori mă văd oameni în situații similare în grupuri pe Facebook, și se pare că nu sunt singurul. Dar, faptul că, în acest fel, și totul a fost proiectat și a condus la ea, eu sunt, probabil, singura persoană într-o astfel de situație.

... Așa că astăzi nu a fost un lucru bun pe jumătate. OrkutEND_BOLDBREAKraportând mi-a trimis un mesaj de salut, cred că l-am iertat pentru că am spus HELLO furie rău pe pagina lor de facebook, și alți oficiali au văzut, de asemenea, profilul meu. Trebuie să fi fost din cauza salvate fișierele și postate acolo. Mă bucur că nu mă mai urăsc. Sper să termin organizarea fișierelor mele și de a salva undeva, nu va mai avea acces la internet vechi - chiar și pentru că nici nu ar putea acest calculator, care are un alt defect de acum sunetul a murit -. Cred că va fi fericit pentru a vedea că toate fișierele pe care vi le-am salvat de acolo. Trebuie să fie atât de agresive de scris, de obicei, lucrurile se face acest lucru în atacuri de furie. Ei bine, eu sper că pot folosi ceva. Voi vedea în continuare.

... O să-mi iau lucrurile și dorm în curând, voi încerca să studieze 10 ore mâine sau cel puțin aproape această carte tipărită sâmbătă sau duminică va cumpăra un TABLETĂ chiar și pentru că acesta va fi úlitma lucru pe care voi fi capabil să cumpere, eu nu pot cumpăra mai mult.

... E uimitor cum e peste tot și înapoi la același punct cu mine. Nu știu ce bine trăiesc așa. Eu încă mai cred că existența mea este un exercițiu masochist. Totuși voi rămâne în viață până la sfârșitul anului pentru a vedea unde pot obține

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...