51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Danas sam bio u depresiji

... Danas sam bio u depresiji

... Danas sam bio depresivan i neraspoloženje. Mislim da ću morati spavati, danas je strašno. Imam mnogo problema asimilacije na činjenicu da hodam tamo gdje je mislio da je otišao, a ja ne sada kako to izbjeći. Danas mogu ispisati prva knjiga Povelje da sam studiranja. Postoji 7 u svemu, ja ću početi samo ih studira. Kada završite će proučiti puk dva prava i dva sata. Nakon portugalski, i kompjuter mislim. Nadam se da to radi.

... Sutra vratiti i organizirati stvari. Subota će označiti sva imenovanja na papiru da se ne izgubi, drugi u martu novi endoskopije. Nakon samo moram polagati ispit nedostaje izvan srca chekup. Ja ću vidjeti ako imam srca da idu na destista, iako to neće učiniti mnogo. Nadam se da sve ide i može postati stabilan godine na ovom mestu da izađe na minu kuću, sve je u redu. Onda neću imati ništa. Ali ja se nadam da odem odavde, za nemam izbora. Ipak, to će biti dobro jer će biti daleko od tog mjesta.

... Sve to potrošnja će fazr nedostatak, mislim da čak i na internetu će se smanjiti. Ali ne postoji način da moje organizacije, izvan online banka koja učiniti sve. Na vrhu, na OIVELOX me pljačka, otišao sam da vidim da li je imao jeftiniji plan, i descobro da se prodaje jeftinije 15GB planove koje imam da je 10. To jest, oni dobiti više kupaca na račun ove promocije platio sam je razlika da je 15 i oni su iste, samo sam se boli i sve koji imaju taj plan. Mnogo chutzpah, to je zločin, ako mi ne daju povrat novca, ili u vezi sa ovim planom će otkazati popusti za drskost, i dalje idu na PROCON, iako je beskorisno i dugotrajan. Ima li šanse da se bude lezado je razlog da se opljačkan ovih kartela kompanija koji koriste potrošači ove zemlje zahvaljujući ovim političarima, organi i Pro kartela zakona. A zašto ne stvaraju radna mjesta, znatno manje kvalitetnu uslugu jer nema slobodnog tržišta i slobodne konkurencije, samo kartel kompanija koje maquiam kao što će ukrasti ili štetu potrošača što je duže moguće bez puno se ljudi žale i da ih prisiliti da se menja.

... Nisam u raspoloženju, a osim toga, drugi ljudi misle da sam loše homor ili ljut na njih. Ja sam nema izgleda ništa, idemo na isti mora otuđenja i nade da je on mislio da je van, a ne da Mesno imaju pravo ostati u lošem raspoloženju, depresivni ili bilo tako?

... Lako je napraviti žrtva osjeća da je sve bacio u lice, kada to nije. Čak i zašto, ja sam taj koji je mislio na ozbiljnost i probleme smo. To fáicl pretvarati prodaju i ne pokušati učiniti ništa, čak i ako to ne uspije. Trebalo bi da barem shvatiti da nemam ništa, i opet dobijem isti nivo je bio, i propustili priliku da se iz njega, kao što je to ili ne, krivicom trećih strana. I treba da se žale i ima napade a ja nisam.

... Čak i zato što niko ne ostavlja da se to dogodi. Mislim da je moje vrijeme je na isti, mogu samo umanjiti štetu i prihvatiti da će biti potrebne godine da se iz nje. Ja ću pokušati da liječim moje depresije i fokusirati se na studijama, jer ni ja ne znam da li mogu uzeti test, koji je u Brasilia, jer neću ostati bez ičega, zbog potrebe da odem odavde.

... Ne znam šta da radim, ja sam samo u depresiji, sa svojim ograničenjima. Ponekad vidim ljude u sličnim situacijama u Facebook grupama, a čini se da nisam jedini. Ali činjenica da je na ovaj način, i sve je dizajniran i dovelo do toga, ja sam vjerojatno jedina osoba u ovakvoj situaciji.

... Dakle, danas je došlo do pola dobra stvar. U ORKUT mi je poslao poruku Pozdrav, mislim da sam ga oprostio jer sam rekao HELLO bijes zla na svoje Facebook stranice, a drugi zvaničnici su pogledali moj profil. Mora da je zbog datoteke sačuvane i tamo pisao. Drago mi je da me više ne mrzi. Nadam se da ću završiti organiziranje moje datoteke i spremite negdje, neću više pristupati starom internetu - čak i zato što ni mogli ovo na računalu, što ima još jedan defekt sada zvuk umro -. Mislim da će biti sretan da vidi da su sve datoteke koje sam vam spasio od tamo. Moram biti obično učiniti u besu napada tako agresivan pisanje stvari. Pa, nadam se da mogu koristiti nešto. Hoće li i dalje vidjeti.

... Ja ću svoje stvari i spavati uskoro, ja ću pokušati da studiram 10 sati sutra ili barem blizu ove knjige štampane u subotu ili nedjelju kupiti tablet čak jer će biti úlitma stvar koju će moći kupiti, ja ne mogu kupiti više.

... Neverovatno je kako je sve gotovo i natrag u istom trenutku sa mnom. Ja ne znam šta dobro živjeti ovako. I dalje mislim da je moje postojanje je mazohizma vježba. Ipak ću ostati živ do kraja da vidim gdje mogu dobiti

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...