51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Өнөөдөр би буурсан байна

... Өнөөдөр би буурсан байна

... Өнөөдөр би сэтгэлээр унасан бөгөөд moodiness байсан юм. Би өнөөдөр үнэхээр аймшигтай байсан би унтаж байх болно гэж бодож байна. Би тэр орхисон гэж бодсон газар руу явж байгаа тухайгаа зүдгүүрийг өөртөө олон асуудал байна, би одоо хэрхэн зайлсхийх байхгүй. Өнөөдөр би сурч байна дүрмийн анхны номыг хэвлэж болно. Бүх 7 байдаг, би зөвхөн тэднийг судалж эхэлнэ. дуусаад хоёр эрх, хоёр цаг дэглэмийг суралцаж болно. Португаль, компьютерийн бод дараа. Би ажилладаг гэж найдаж байна.

... Маргааш эргэн очиж, зүйлийг зохион байгуулах. Бямба шинэ дурангийн гуравдугаар сард хоёр дахь алдаж болохгүй гэж, цаасан дээр байгаа бүх томилох тэмдэглэх болно. дараа л би зүрх chekup гадна орхигдсон шалгалт авч байна. Энэ нь их хийж чадахгүй байх хэдий ч би destista дээр явах зүрх сэтгэл бол харах болно. Би бүх зүйл зөв явдаг бөгөөд энэ газар нь байшин уурхайд гарч байгаа нь тогтвортой жил болж болно, бүх зөв гэдэгт найдаж байна. Дараа нь би юу ч байхгүй. Гэхдээ би хол эндээс авна гэдэгт найдаж байна, Учир нь би ямар ч сонголт байхгүй. Гэсэн хэдий ч, энэ нь хол гэдгийг газраас байх нь сайн байх болно.

... Мэдээлэл гэж зарлага, дутагдаж fazr юм би тэр ч байтугай интернэт бууруулах болно гэж бодож байна. Гэхдээ чадах бүхнээ хийх онлайн банкнаас гадна, миний байгууллага байлгахын тулд ямар ч арга байхгүй. орой дээр, OIVELOX намайг дээрэмдэж байна, би тэд энэ дэмжих зардлаар илүү их худалдан авагчид авах тэр хямд төлөвлөгөө байсан бол, би тэр 10. юм байна хямд 15GB төлөвлөгөө зарж байна descobro харж явлаа би 15 гэсэн ялгааг төлж, мөн тэд зөвхөн би гэмтдэг бөгөөд энэ төлөвлөгөө байгаа бүх хүмүүст. chutzpah маш олон, энэ нь гэмт хэрэг чи надад буцаан өгч байна уу, эсвэл энэ төлөвлөгөөг занг нь хөнгөлөлт цуцлах болно, одоо ч PROCON явах талаар, энэ нь ямар ч хэрэггүй, цаг хугацаа шаардсан ажил байдаг хэдий ч байдаг. Аль нэг боломж нь эдгээр улс төрчид, эрхтэн, дэмжсэн картел хуулийн ачаар энэ улс орны хэрэглэгчид ашиглах нь картел компаниуд дээрэмдсэн байх шалтгаан юм lezado болох байх. Яагаад ажлын байр, их бага чанартай үйлчилгээг ямар ч чөлөөт зах зээлийн, чөлөөт өрсөлдөөн, ард түмний гомдол маш их ч аль болох удаан хулгайлах, эсвэл хор хохирол хэрэглэгчдэд болно гэж maquiam компаниудын зөвхөн картел байдаг, учир нь үүсгэж чадахгүй Тэр өөрчлөхийн тулд тэднийг хүчээр.

... Би ааштай биш байна, мөн үүнээс гадна, бусад хүмүүс намайг муу homor, эсвэл тэдэнд уурлаж байна гэж бодож байна. Би түүнийг гарч байсан юм бодож, муу ааштай байх эрхтэй, сэтгэлээр унасан, эсвэл тийм ч байх mesno байх нь тэр юуг ч ямар ч ирээдүй байна, мен туунчлэн мөн далай руу явж, найдваргүй?

... Энэ нь хохирогч нь биш юм бол бүх зүйл таны нүүр хаягдаж байна гэж боддог хийх хялбар байдаг. Тэр ч байтугай яагаад би ноцтой байдал, бид асуудал гэж бодож байгаа нэг нь байна. Энэ нь худалдах мэт дүр эсгэх fáicl биш, юу ч хийхийг оролдож, тэр ч байтугай бол энэ нь тийм биш болно. Тэд наад зах нь би юу ч байхгүй гэдгийг ойлгох ёстой, дахин, би энэ нь яг адил түвшинд авч, гуравдагч этгээдийн буруугаас үүн шиг, үгүй ​​үүн гарах боломж алдсан. Би гомдол гаргасан байх ба уналт байх, би биш л дээ.

... Энэ гарах хэн ч орхидог ч юм. Би цаг хугацаа нэг хүртэл, би зөвхөн хохирлыг багасгах, энэ нь түүний гаргаж авахын тулд хэдэн жилийн хугацаа шаардагдана гэдгийг хүлээн зөвшөөрч болно гэж бодож байна. Би сэтгэл гутрал эмчлэх, миний судалгаанд анхаарлаа хандуулах, би, учир нь эндээс гарч байх нь, юу ч үгүй ​​үлдэх байх болно, учир нь би тест, Бразильд болсон юм авч болох уу ч би мэдэхгүй, учир нь оролдох болно.

... Би хязгаарлалт нь зөвхөн сэтгэлээр унасан байна, юу хийхээ мэдэхгүй байна. Заримдаа би Facebook бүлгүүд ижил төстэй нөхцөл байдалд хүмүүс харж, энэ нь надад нэг л биш байна байна. Гэхдээ энэ аргаар, мөн бүх зүйл боловсруулж, түүнд хүргэсэн байгааг, би магадгүй ийм нөхцөлд л хүн байна.

... Тэгэхээр өнөөдөр тэнд хагас сайн хэрэг байсан юм. Orkut надад зурвас илгээх Сайн байна уу, би тэдний Facebook хуудсан дээр муу HELLO уур хилэн гэж, учир нь би түүнийг уучилсан гэж бодож байна, болон бусад албаны хүмүүс тэрчлэн миний Хувийн үзсэн. Энэ нь, учир нь хадгалсан, тэнд байрлуулсан файлууд байсан байх. Би тэр намайг дахиж үзэн яддаг биш юм баяртай байна. Би цаашид хуучин интернэт рүү хандаж чадахгүй юм, миний файлуудыг зохион байгуулж дуусгах бөгөөд хаа нэгтээ аврахын тулд найдаж байна - тэр ч байтугай, учир нь аль аль нь болох энэ компьютер, өөр нэг дутагдал нь одоо дууны нас барсан байна. - Би түүнийг би тэндээс чамайг аварсан байна гэсэн файлуудыг харж аз жаргалтай байх болно гэж бодож байна. Би ихэвчлэн уур хилэн халдлагад үүнийг маш түрэмгий бичих зүйл байх ёстой. За, би тэднийг ямар нэг зүйлийг ашиглаж болно гэж найдаж байна. Би одоо ч гэсэн харах болно.

... Би юмыг авч, удалгүй унтаж болно, би худалдан авч чадахгүй, 10 цагийн маргааш эсвэл наад зах нь ойр энэ номыг Бямба, Ням гаригт хэвлэсэн судлах нь энэ úlitma зүйл бол би худалдан авах боломжтой байх болно байх ч учир нь эм худалдан авах оролдох болно илүү.

... Энэ бүх хугацаанд, надтай хамт нэг цэг рүү хэр нь гайхалтай юм. Би энэ мэт ямар сайхан амьдарч мэдэхгүй байна. Би одоо ч гэсэн миний оршихуй нь masochistic дасгал гэж бодож байна. Гэсэн ч би авч болох хаана үзнэ үү эцэс хүртэл амьд байх болно

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...