51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... آج میں اداس تھا

... آج میں اداس تھا

... آج میں اداس اور moodiness تھا. I میں سونا ہوگا، آج خوفناک تھا. میں اس حقیقت میں وہ کہاں سوچا کہ وہ چھوڑ دیا تھا چل رہا ہوں کہ اہنگ بہت مسائل ہیں، اور اب میں اس سے بچنے کے لئے کس طرح آپ ایسا نہیں کرتے. آج میں چارٹر کہ میں تعلیم حاصل کر رہا ہوں کی پہلی کتاب چھاپ سکتے ہیں. تمام میں 7 موجود ہیں، میں صرف ان کا مطالعہ کر شروع ہو جائیں گے. جب فارغ دو حقوق اور دو گھنٹے رجمنٹ کا مطالعہ کریں گے. پرتگالی، اور کمپیوٹر تھنک بعد. میں نے یہ کام کرتا ہے امید ہے کہ.

... کل واپس اور چیزوں کو منظم. ہفتے کے روز، مارچ میں نئی ​​اینڈو نہیں کھو دوسرے کاغذ پر تمام تقرریوں کو نشان زد کر جائے گا. کے بعد ہی میں نے دل chekup پرے لاپتہ ایک امتحان لینا ہے. I destista پر جانے کا دل ہے تو میں، نظر آئے گا اس میں زیادہ کام نہیں چلے گا، اگرچہ. مجھے امید ہے کہ سب کچھ ٹھیک جاتا ہے اور ایک گھر کی کان سے باہر حاصل کرنے کے لئے اس جگہ پر ایک مستحکم سال بن سکتے ہیں، ٹھیک ہے. اس کے بعد میں نے کچھ نہیں کرنا پڑے گا. لیکن میں یہاں سے دور حاصل کرنے کی امید ہے، کے لئے میں نے کوئی چارہ نہیں ہے. یہ اب تک اس جگہ سے ہو جائے گا کے طور پر اب بھی، یہ اچھا ہو جائے گا.

... یہ سب اخراجات فقدان fazr گا، مجھے لگتا ہے کہ یہاں تک کہ انٹرنیٹ کاٹ دیں گے. لیکن سب کچھ کرنا ہے کہ آن لائن بینک کے باہر، میری تنظیم رکھنے کے لئے کوئی راستہ نہیں ہے. سب سے اوپر پر، OIVELOX مجھے لوٹ رہا ہے، میں نے، وہ اس پروموشن کی قیمت پر زیادہ سے زیادہ گاہکوں کو حاصل ہے کہ وہ ایک سستا منصوبہ بندی کی تھی، اور سستا 15GB کی منصوبہ بندی میں سمجھتا ہوں کہ یہی وجہ ہے کہ 10. ہے کہ فروخت کر رہے ہیں کہ descobro تو دیکھنے کے لئے گئے تھے میں نے اس کے 15 فرق ادا کی اور اسی کی وہ، صرف مجھے چوٹ اور جو اس کی منصوبہ بندی ہے تمام. کے chutzpah کی ایک بہت، یہ ایک جرم کیا تم مجھے ایک رقم کی واپسی نہیں دیتے تو، یا اس کی منصوبہ بندی سرکشی لئے رعایت منسوخ کر دیں گے، اور اب بھی PROCON پر جانے کے حوالے سے، یہ بیکار اور وقت لگتا ہے، اگرچہ ہے. lezado ان کے گروہ کی کمپنیوں کو اس ملک کے صارفین کو ان سیاستدانوں، اعضاء اور حامی گروہ کے قوانین کی بدولت استحصال ہے کہ کی طرف لوٹ لیا جائے کرنے کی وجہ ہے ہو جائے کرنے کے لئے کسی بھی موقع. اور کیوں کوئی فری مارکیٹ اور مفت مسابقت، لوگ شکایت کی ایک بہت کے بغیر جب تک ممکن چوری یا نقصان صارفین جائے گا کے طور maquiam کہ کمپنیوں میں سے صرف ایک گروہ ہے کیونکہ وہاں بہت کم ملازمتیں ایک معیار کی سروس نہیں بنا، اور اس کو تبدیل کرنے پر مجبور.

... میں من نہیں ہے، اور اس کے علاوہ، دوسرے لوگوں میں برا homor یا ان سے ناراض ہوں لگتا. میں نے کچھ کا کوئی امکان ہوں بیگانگی کے اسی سمندر پر جا کر اور ناامید اس نے سوچا کہ باہر تھا، اور خراب موڈ میں رہنے کا حق، اداس یا تو جو کچھ بھی ہے mesno نہیں؟

... یہ شکار محسوس کرتے ہیں کہ سب کچھ آپ کے چہرے میں پھینک دیا جاتا ہے کہ یہ نہیں ہے جب بنانے کے لئے آسان ہے. یہاں تک کہ کیوں، میں سنجیدگی اور مسائل ہم ہیں کے بارے میں سوچا ہے جو ایک ہوں. یہ فروخت کا ڈرامہ fáicl اور نہ کچھ کرنے کی کوشش کریں، یہ نہیں کر سکتے یہاں تک کہ اگر. وہ کم از کم میں کچھ بھی نہیں ہے کہ احساس ہونا چاہیے، اور ایک بار پھر، میں نے ایک ہی سطح سے تھا حاصل، اور تیسری پارٹی کی غلطی کی طرف سے، اس طرح ہے یا نہیں، اس سے باہر حاصل کرنے کے لئے ایک موقع کھو. میں شکایت جانا چاہئے اور دوروں ہونے اور میں نہیں ہوں.

... یہاں تک کہ کیونکہ کوئی بھی چھوڑ دیتا ہے اس پائے جاتے ہیں. مجھے لگتا ہے کہ میرا وقت ایک ہی اپ، میں نے صرف نقصان کم سے کم ہے اور یہ اس سے باہر حاصل کرنے کے لئے سال لگ جائے گا کہ قبول کر سکتے ہیں ہے. مجھے لگتا ہے میں، کچھ بھی نہیں کے ساتھ چھوڑ دیا نہیں کیا جائے گا کیونکہ یہاں سے باہر حاصل کرنے کے، کیونکہ مجھے بھی نہیں معلوم کہ میں ٹیسٹ، براسیلیا میں ہے جو لے جا سکتے ہیں، تو، میرے ڈپریشن کا علاج اور اپنی تعلیم پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کریں گے.

... میں، کیا پتہ نہیں میں نے اپنی حدود کے ساتھ، صرف اداس ہوں. کبھی کبھی مجھے فیس بک گروپوں میں اسی طرح کے حالات میں لوگوں کو دیکھا، اور یہ میں نے صرف ایک نہیں ہوں لگتا ہے. لیکن حقیقت یہ ہے کہ اس طریقے سے، اور سب کچھ ڈیزائن کیا گیا اور اس کی قیادت کیا گیا تھا کہ، میں شاید اس طرح کی صورت حال میں واحد شخص ہوں.

... تو آج ساڑھے اچھی بات نہیں تھی. ORKUT مجھے ایک پیغام بھیجا ہیلو، میں نے ہیلو ان کے فیس بک کے صفحے پر برائی کا قہر کہا کیونکہ میں نے اسے معاف کر دیا لگتا ہے کہ، اور دیگر حکام بھی میرا کوائف دیکھا. اس کی وجہ سے بچایا اور وہاں تعینات فائلوں کی گئی ہو گی. مجھے خوشی ہے کہ وہ اب مجھ سے نفرت نہیں کرتا ہوں. میں اب پرانے انٹرنیٹ تک رسائی حاصل نہیں کرے گا میری فائلوں کی تنظیم کو ختم کرنے اور کہیں کو بچانے کے لئے امید ہے کہ، - یہاں تک کہ اس کی وجہ سے نہ تو کر سکتے تھے اس کمپیوٹر، ایک اور عیب اب آواز انتقال ہو گیا ہے جس کے -. مجھے لگتا ہے وہ یہ کہ تمام فائلوں کو کہ میں وہاں سے آپ کو بچا لیا ہے دیکھ کر بہت خوش ہو جائے گا. میں عام طور پر قہر حملوں میں ایسا بہت جارحانہ تحریری طور پر چیزوں کو ہونا پڑے گا. ویسے، میں وہ کچھ استعمال کر سکتے ہیں امید ہے. میں اب بھی نظر آئے گا.

... میں نے اپنی چیزوں کو حاصل ہے اور جلد ہی سوؤنگی، میں نے نہیں خرید سکتے، 10 گھنٹے کل یا اس کتاب میں کم از کم قریب ہفتہ یا اتوار کو چھپی مطالعہ کرنے کے لئے یہ úlitma بات میں خریدنے کے لئے قابل ہو جائے گا ہو جائے گا یہاں تک کہ اس کی وجہ ایک گولی خرید لیں گے کوشش کریں گے زیادہ.

... یہ سب ختم ہو اور میرے ساتھ ایک ہی نقطہ پر واپس آ گیا ہے کہ کس طرح حیرت انگیز ہے. مجھے کیا اچھا اس طرح رہنا نہیں جانتے. میں اب بھی ہے کہ میرے وجود پر masochistic مشق ہے لگتا ہے کہ. پھر بھی میں نے حاصل کر سکتے ہیں جہاں دیکھنے کے لئے آخر تک زندہ رہیں گے

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...