51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... මම අද දුක් විය

... මම අද දුක් විය

... මම අද විෂාදියට moodiness විය. මම අද ඒ තැන මුත්ර, මම නිදා ගැනීමට සිදුවේවි කියලා. මම ඔහු පිටව ගොස් තිබේ හිතපු තැන වෙත ඇවිදගෙන යනවා, මම දැන් එය වැළකී සිටීම නොවේ දේ කරන බව උකහා ගැනීමට බොහෝ ගැටළු පැන නැගී ඇත. අද මම අධ්යයනය කියන්න යන මේ ප්රඥප්තියෙහි පළමු පොත මුද්රණය කළ හැක. 7 සියලු ඇත, මම පමණක් ඒවා පිළිබඳ අධ්යයනය ආරම්භ වනු ඇත. අවසන් වූ පසු අයිතීන් දෙකක් සහ පැය දෙකක් රෙජිමේන්තු අධ්යයනය කරනු ඇත. පෘතුගීසි, සහ පරිගණක සිතන පසු. මම ඒක වැඩ කරනවා.

... හෙට දේවල් නැවත සංවිධානය කරන්න. සෙනසුරාදා, මාර්තු මාසයේ දී දෙවන නව endoscopy කඩදාසි මත පත්වීම් නිමිත්තෙන් නැති කර ගැනීමට නියමිතය. පමණක් පසු මම හදවත chekup ඔබ්බට අතුරුදහන් විභාග සඳහා සූදානම් විය යුතුයි. එය බොහෝ දේ කළ නොහැකි වුවත් මම, මම destista යන්න හදවත නම් කියලා. මම හැම දෙයක්ම හරි ගොස් නිවසක් බෝම්බ වෙත ලබා ගැනීමට මෙම ස්ථානයට ස්ථාවර වසරේ බවට පත් විය හැකි, සියලු හරි බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඊට පස්සේ මම කිසිම දෙයක් නැත. මම කිසිම දෙයක් නැහැ සඳහා එහෙත් මම මෙතැනින් ලබා ගැනීමට අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා. එය එම ස්ථානයේ සිට දුර වනු ඇත ලෙස තවමත්, එය හොඳ වනු ඇත.

... සියලුම බව වියදම් නොමැති fazr, මම අන්තර්ජාලය වුව, ඇය කපා කියලා. එහෙත්, එහි සෑම දෙයක්ම කරන ක්රනම පිටත, මගේ සංවිධානය තබා ගැනීමට කිසිදු ක්රමයක් වේ. උඩ, මෙම OIVELOX මට සොරකම් කරයි, මම ඔහු ලාභදායී සැලැස්ම නම් බලන්න ගියා, මම තමයි ඒ 10. වේ ඇති බව මිල අඩු 15GB සැලසුම් විකුණන බව descobro, ඔවුන් මෙම ප්රවර්ධන වියදමින් වැඩි ගනුදෙනුකරුවන් ලබා මම ඒ 15 සහ ඔවුන්, එකම මම කරදර හා මේ සැලැස්ම ඇති සියල්ලෝ ලබා පරතරය ගෙවනු ලැබුවා. chutzpah ගොඩක්, එය ඔබ මට මුදල් ආපසු ලබා නැහැ, හෝ මෙම සැලැස්ම පිළිබඳව උද්දච්චකම සඳහා ම වට්ටම් අවලංගු, හා තවමත් එය නිෂ්ඵල හා කාලය වුවත්, PROCON ගත වේ නම් අපරාධයකි. lezado විය යුතු ඕනෑම අවස්ථාවක් මේ දේශපාලනඥයන්, අවයව හා ගැති කාටලයේ නීති ස්තුති මේ රටේ පාරිභෝගිකයන් සූරාකන මේ කාටලයේ සමාගම් විසින් සොරා වීමට හේතුවක් වේ. ඒ ඇයි කිසිදු නිදහස් වෙලඳපොල හා නිදහස් තරගයක් පවතින බව නිසා, ලෙස maquiam බව සමාගම් කාටලයේ පමණක් පැමිණිලි මිනිසුන් ගොඩක් තොරව හැකි තරම් සොරකම් කරනු ඇත හෝ හානියක් පාරිභෝගිකයන් රැකියා, ඉතා අඩු ගුණාත්මක සේවාවක් නිර්මාණය කළ නොහැකි ඒ වෙනස් කිරීමට ඔවුන්ට බල.

... මම ලැස්ති නැහැ, සහ තව ද, අනෙක් අය මම නරක homor හෝ ඔවුන් සමඟ කෝප ඉන්නේ කියලා. මම, කිසිම දෙයක් කිසිදු බලාපොරොත්තුවක් මම ඔහු සිතුවේ සිදු වූ බව පරාරෝපණය සහ බලාපොරොත්තු රහිත එකම මුහුදු යන්නේ, සහ, නරක මූඩ් එකක ඉන්න හරි මානසික අවපීඩනයෙන් පෙළෙන හෝ කුමන එසේ තිබිය mesno එපා?

... එය ගොදුරක් එය නොමැති වූ විට ඔබේ මුහුණ සෑම දෙයක්ම දමන බවයි කිරීමට පහසු වේ. ඇයි පවා, මම භාවය හා අපි ප්රශ්න කල්පනා කරනවා තැනැත්තා ඉන්නේ. එය පවා නොහැකි අතර එය නම්, කිසිම දෙයක් කරන්න උත්සාහ කරන්න පාවිච්චි බොරුවට නොව fáicl. ඔවුන් අවම වශයෙන් මට කිසිම දෙයක් ඇති බව අවබෝධ කර ගත යුතු අතර, නැවත, මම එකම මට්ටමක එය ලබා ගැනීම, සහ තෙවන පාර්ශවීය වරදක් විසින්, එය කැමති වුණත් නැතත්, එය අතරින් ලබා ගැනීමට අවස්ථාව මඟහැරී ගියා. මම අත්අඩංගුවට ගැනීම් පැමිණිලි කළ යුතු අතර සහිත සහ මම නැහැ.

... කාටවත් සිදු කිරීමට මෙම කොළ නිසා පවා. මම මගේ කාලය එකම දක්වා ඇත, මම පමණක් හානිය අවම අතර එය එය අතරින් ලබා ගැනීමට වසර ගන්නා බව පිළිගන්න පුළුවන් කියලා. පවා මම දන්නේ නැහැ මම මෙහෙන් යන්න ඇති නිසා, කිසිවක් ඉතිරි කළ නැති නිසා, Brasilia තුළ වන පරීක්ෂණ, ගත හැකි නම් ඒ නිසා මම, මගේ අධ්යයන මත මගේ මානසික පීඩනය හා අවධානය යොමු ප්රතිකාර කිරීම සඳහා උත්සාහ කරනු ඇත.

... මම දන්නේ නැහැ මොනවා කරන්නද කියලා, මම මගේ සීමාවන්, හුදෙක් මානසික අවපීඩනයෙන් පෙළෙන ඉන්නේ. සමහර වෙලාවට මට ෆේස් බුක් කණ්ඩායම් සමාන තත්ත්වයන් තුළ ජනතාව බලන්න, එය මම විතරක් නෙවෙයි පෙනේ. නමුත් සැබෑ සියල්ල නිර්මාණය හා ඒ සඳහා නායකත්වය දුන්නේ මේ ආකාරයෙන් බව, සහ, මම බොහෝ විට මේ වගේ තත්වයක් තුළ ඇති එකම පුද්ගලයා.

... ඉතින් අද අර්ධ හොඳ දෙයක් විය. මෙම Orkut මට HELLO, මම HELLO ඔවුන්ගේ ෆේස්බුක් පිටුවේ නපුරු කෝපය කොට, හා අනෙකුත් නිලධාරීන් ද මගේ පැතිකඩ දුටුවේය. ඒ නිසා මම ඔහුට සමාව හිතන්නේ පණිවිඩයක් යවා ඒක නිසා බේරාගෙන ගොනු කර එහි පල ඇති. මම ඔහු තවදුරටත් මට වෛර කරන්නේ නැහැ සතුටුයි. මම මගේ ගොනු සංවිධානය අවසන් කර කොහේ හරි බේරා ගැනීමට බලාපොරොත්තු වෙනවා, මම තවදුරටත් නැහැ පැරණි අන්තර්ජාල ප්රවේශ වනු ඇත - - පවා ශබ්ද මිය දැන් තවත් කැළැලක් ඇති මෙම පරිගණකය, හෝ නොහැකි නිසා ය. මම ඔහු මට එහි සිට ඔබට ගැලවීම ඇති සියලු ගොනු බව දකින්න සතුටු වෙයි කියලා. මම එසේ ආක්රමණශීලී ලිඛිතව දේවල් සාමාන්යයෙන් කෝපය ප්රහාර වලින් කරන්න විය යුතුයි. හොඳයි, මම ඔවුන් යමක් භාවිතා කළ හැකි බලාපොරොත්තු වෙනවා. මම තවමත් දකිනු ඇත.

... මම ඉක්මනින් මගේ දේවල් සහ නින්ද කරන්නම්, මම පැය 10 අධ්යයනය කිරීමට උත්සාහ කරනු ඇත එය úlitma දෙයක් මට මිලට ගැනීමට හැකි වනු ඇත වන්නේය සෙනසුරාදා හෝ ඉරිදා මුද්රණය මෙම පොත පවා ටැබ්ලට් මිලදී හෙට හෝ අවම වශයෙන් සමීප, මම ගන්න බැරි වඩා.

... එය මා සමඟ පුරා නැවත එම ලක්ෂ්යය වෙත තියෙන්නේ කොහොමද පුදුමයි. මම දන්නේ නැහැ හොඳ මේ වගේ ජීවත් මොකක්ද කියලා. මගේ පැවැත්ම masochistic අභ්යාස බව මම තවමත් හිතනවා. තවමත් මම ලබා ගත හැකි ස්ථාන බලන්න අවසන් වන තුරු ජීවත් රැදී සිටීමට නියමිතය

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...