51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Bugün depresif

... Bugün depresif ve huysuzluk oldu. Ben bugün korkunçtu uyumak gerekir düşünüyorum. Ben o bıraktığı düşünce yere yürüyorum aslında asimile etmeye pek çok sorun var ve ben şimdi bunu önlemek için nasıl bilmiyorum. Bugün ben okuyorum charter ilk kitabı yazdırabilirsiniz. Tüm 7 vardır, ben sadece onları okuyan başlayacaktır. İki hak ve iki saat alayı ele alacağız Bittiğinde. Portekiz ve bilgisayar düşünmek sonra. Ben işe yarar.

... Yarın dönmek ve şeyleri organize. Cumartesi, Mart ayında, yeni endoskopi ikinci kaybetmemek için kağıt üzerinde tüm randevuları işaretler. Yalnızca sonra kalp chekup ötesinde eksik bir sınava zorunda. Ben destista gitmek kalp varsa çok yapmayacağım rağmen, göreceksiniz. Ben her şeyi doğru gider ve bir ev mayın çıkmak için bu yerde istikrarlı bir yıl olabilir, tamam umuyoruz. O zaman hiçbir şey olmaz. Ama buradan uzak almak için umut, ben başka seçeneğim yok. O kadar uzak yerden olacak gibi Yine de, iyi olacak.

... Tüm bu harcama ben bile internet kesecek düşünüyorum eksikliği fazr olacaktır. Ama her şeyi çevrimiçi bir bankaya dışında, benim organizasyon tutmak için hiçbir yolu yoktur. Üstüne üstlük, OIVELOX beni soyuyor, ben, bu promosyon pahasına daha fazla müşteri elde o ucuz bir planı vardı ve ben olduğunu 10'dur var ucuz 15GB planları satan descobro olmadığını görmek için gittim Ben 15 o fark ödenir ve aynı onlar, sadece ben zarar ve bu planı var herkese. Bana bir geri vermek, ya da saygısızlık indirim iptal ve hala Procon gidecek bu planı ile ilgili yoksa yararsız ve zaman alıcı olmasına rağmen chutzpah bir sürü, bu bir suçtur. Herhangi bir şans bu ülkenin bu politikacılar, organ ve pro kartel yasaları sayesinde tüketicileri istismar bu kartel şirketleri tarafından soydular nedeni lezado olmak olmak. Hiçbir serbest piyasa ve serbest rekabet, insanların şikayet bir sürü olmadan mümkün olduğunca uzun süre çalmak ya da zarar tüketicilere gibi maquiam şirketlerin sadece bir kartel var çünkü Ve neden, çok daha az kaliteli hizmet iş yaratması değil ve bunu değiştirmek için zorlamak.

... Ben ruh hali içinde değilim, ve dahası, diğer insanların kötü homor veya onlara kızgın olduğumu düşünüyorum. Onun dışında olduğunu düşündüm ve depresif kötü bir ruh hali içinde kalma hakkı, ya da ne olursa olsun sahip mesno için değil, hiçbir şeyin umudu değilim yabancılaşma aynı denize gidiyor ve umutsuz?

... Kurban değil mi her şeyin yüzüne atılmış olduğunu hissettirmek için kolaydır. Hatta neden ben ciddiyeti ve biz sorunlardan düşünce benim. Hatta eğer can not şey yapmaya çalışın satış taklit ve fáicl. En azından ben bir şey var farkına varmalıdır ve yine, ben ne aynı düzeyde olsun, ve üçüncü taraf fay tarafından, ya da değil gibi, bunun dışında almak için bir şans kaçırdı. Ben şikayet ve nöbetler geçiriyor ve ben değilim edilmelidir.

... Kimse bırakır bile, çünkü bu gerçekleşmesi için. Ben zaman zaman aynı yukarı, ben sadece zararı en aza indirmek ve bunun dışında almak için yıllar alacağını kabul edebilir olduğunu düşünüyorum. Ben Brasilia olan testi alabilir bile bilmiyorum çünkü ben çünkü burada çıkmak zorunda, hiçbir şey sol olmayacak, çünkü benim depresyonu tedavi ve benim çalışmalarına odaklanmak için çalışacağız.

... Benim sınırlamalar, sadece moralim bozuk, ne yapacağını bilmiyorum. Bazen Facebook grupta da benzer durumlarda insanlar görüyorum, ve ben tek değilim gibi görünüyor. Ama bu şekilde, ve her şeyi dizayn edilmiştir ve bunun yol olması, muhtemelen böyle bir durumda tek kişiyim.

... Yani bugün bir buçuk iyi bir şey oldu. ORKUT bana bir mesaj gönderdi MERHABA, ben kendi facebook sayfasında kötülük MERHABA öfke söyledi çünkü onu bağışladı düşünüyorum, ve diğer yetkililer de benim profil inceledi. Çünkü kaydedilir ve orada yayınlanan dosyaların olmalı. Ben o artık benden nefret etmiyor sevindim. Ben artık eski internet erişimi olmayacak, benim dosyaları organize bitirmek ve bir yere kaydetmek için umut - hatta çünkü ne olabilir şimdi ses ölen bir başka kusuru var bu bilgisayar, -. Ben o ben oradan kaydettiğiniz tüm dosyaları görmek mutluluk duyarız düşünüyorum. Ben genellikle öfke saldırılarda bunu bu kadar agresif yazma şeyler olmak zorunda. Eh, onlar bir şey kullanabilirsiniz umuyoruz. Hala göreceksiniz.

... Ben eşyalarımı almak ve yakında uyku, ben satın alamazsınız, ben satın almak mümkün olacak úlitma şey olacak olsa çünkü TABLET satın alacak Cumartesi veya Pazar günü basılan 10 saat, yarın ya da en azından yakın bu kitabı incelemek için çalışacağız Daha fazla.

... O her yerinden ve tekrar aynı noktaya benimle ne kadar şaşırtıcı. Ben böyle yaşamak iyi ne bilmiyorum. Hala varlığı mazoşist egzersiz olduğunu düşünüyorum. Yine ben nereden bulabilirim görmek için sonuna kadar hayatta kalır.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...