51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Danas sam depresivan

... Danas sam depresivan

... Danas sam bio depresivan i neraspoloženje. Mislim da ću morati spavati, danas je strašno. Imam mnogo problema asimilirati činjenicu da hodam do mjesta gdje on misli da je otišao, a ja ne znam kako to izbjeći. Danas mogu ispisati prvu knjigu povelji da sam na studiju. Postoji 7 u svemu, ja ću ih početi studiranje samo. Kada završite će proučiti puk dva prava i dva sata. Nakon portugalski i računalne misle. Nadam se da to radi.

... Sutra se vratiti i organizirati stvari. Subota će označiti sve obveze na papir da se ne izgubi, a drugi u ožujku novu endoskopiju. Nakon samo moram na ispit nedostaje izvan srca chekup. Vidjet ću ako imam srce otići na destista, iako to neće učiniti mnogo. Nadam se da sve ide dobro i može postati stabilna godine na ovom mjestu da izađemo na minu kuća, sve je u redu. Onda neću imati ništa. Ali nadam se da se odavde, jer nemam izbora. Ipak, to će biti dobar kao što će biti daleko od tog mjesta.

... Sve to će potrošnja fazr nedostatak, mislim da čak i internet će se smanjiti. No, ne postoji način da se očuva moju organizaciju, izvan bankom da rade sve. Na vrhu je OIVELOX me pljačkaju, otišao sam vidjeti da li je imao jeftinije plan, a descobro da se prodaje jeftinije 15GB planove koje imam da je 10. To jest, oni dobiti više klijenata na štetu ove promocije platio sam razliku da 15 i oni isti, samo ja stradati i svi koji su ovaj plan. Puno chutzpah, to je zločin ako ne mi dati povrat novca, ili u vezi ovog plana će otkazati popuste zbog drskosti, i još uvijek ide na ProCon, iako je beskorisno i vremena. Ima li šanse da se bude lezado je razlog da se pljačkaju tih kartela tvrtke koje iskorištavaju potrošače ove zemlje zahvaljujući ovim političarima, organe i pro kartela zakonima. A zašto ne stvoriti nova radna mjesta, a još manje kvalitetnu uslugu, jer ne postoji slobodno tržište i tržišno natjecanje, samo kartel tvrtki koje maquiam što će ukrasti ili štetu potrošačima koliko je moguće, bez puno ljudi žale a to prisiliti ih promijeniti.

... Nisam u raspoloženju, a osim toga, drugi ljudi misle da sam loše homor ili ljuti na njih. Ja sam ni na vidiku ništa, ide u istu mora otuđenja i bez nade da je on mislio da je van, a ne da mesno imaju pravo ostati u lošem raspoloženju, depresivan ili bilo što tako?

... To je lako napraviti žrtva misli da je sve baca u lice, kada to nije. Čak i zašto, ja sam ta koja je pomislila na ozbiljnost i problemima smo. To fáicl pretvarati prodaju, a ne pokušati učiniti ništa, čak i ako to ne može. Oni barem bi trebali shvatiti da ja nemam ništa, a opet, ja dobiti istu razinu je to, i propustili priliku da se iz njega, kao što je to ili ne, treca strana i krivnja. Ja bi trebao biti jadikovanje i ima napadaje, a ja nisam.

... Čak i jer nitko ne ostavlja to dogodi. Mislim da mi je vrijeme isteklo isti, ja mogu samo smanjiti štetu i prihvatiti da će trebati godine da se iz nje. Ja ću pokušati liječiti moje depresije i usredotočiti se na mojim studijama, jer ni ja ne znam da li ja mogu uzeti test, koji je u Brasilia, jer neće ostati ništa, jer da se odavde.

... Ne znam što da radim, samo sam u depresiji, sa svojim ograničenjima. Ponekad vidim ljude u sličnim situacijama u Facebook grupama, a čini se da nisam jedina. No, činjenica da je na ovaj način, a sve je dizajnirana i dovelo do toga, ja sam vjerojatno jedina osoba u ovakvoj situaciji.

... Tako je danas došlo je do polovine dobra stvar. Orkut mi je poslao poruku Pozdrav, mislim da mu je oprostio jer sam se javio bijes zla na njihovoj facebook stranici i ostali dužnosnici također su pogledali moj profil. Mora da je zbog datoteka spremljenih i objavljena tamo. Drago mi je da me ne mrzi više. Nadam se da ću završiti organizira svoje datoteke i spremiti negdje, neću više pristupiti s interneta - čak jer niti se to moglo na računalu, što ima još jednu manu sada zvuk umro -. Mislim da će biti sretni da se vidi da sve datoteke koje sam ti spasio od tamo. Moram biti tako agresivni pisanje stvari obično to učiniti u gnjev napada. Pa, nadam se da mogu koristiti nešto. Hoću li i dalje vidjeti.

... Ja ću svoje stvari i uskoro spavati, ja ću pokušati učiti 10 sati sutra ili barem blizu ove knjige tiskane u subotu ili nedjelju će kupiti tabletu čak i zato što će biti úlitma što ću moći kupiti, ne mogu kupiti više.

... Nevjerojatno je kako je sve gotovo i natrag u istu točku sa mnom. Ne znam što je dobro ovako živjeti. I dalje mislim da je moje postojanje je mazohistički vježbe. Ipak ću ostati živ do kraja da vidi gdje ja mogu dobiti

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...