51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... Hari ini saya tertekan

... Hari ini saya tertekan

... Hari ini saya tertekan dan perasaan tidak menentu. Saya fikir saya akan mempunyai untuk tidur, hari ini adalah dahsyat. Saya mempunyai banyak masalah untuk mengasimilasikan hakikat bahawa saya berjalan ke mana dia menyangka dia telah meninggalkan, dan saya tidak lakukan sekarang bagaimana untuk mengelakkan ia. Hari ini saya boleh mencetak buku pertama piagam yang saya belajar. Terdapat 7 dalam semua, saya akan mula belajar mereka sahaja. Apabila selesai akan mengkaji kedua-dua hak dan dua jam rejimen. Selepas Portugis, dan think komputer. Saya berharap ia berfungsi.

... Esok kembali dan mengatur sesuatu. Sabtu akan menandakan semua perlantikan di atas kertas untuk tidak kehilangan, kedua pada Mac endoskopi yang baru. Selepas hanya saya perlu mengambil peperiksaan hilang di luar chekup jantung. Saya akan melihat jika saya mempunyai hati untuk pergi destista, walaupun ia tidak akan berbuat banyak. Saya harap semuanya berjalan betul dan boleh menjadi tahun yang stabil di tempat ini untuk keluar ke lombong rumah, adalah hak semua. Maka aku tidak akan mempunyai apa-apa. Tetapi saya berharap untuk melepaskan diri daripadanya, kerana saya tidak mempunyai pilihan. Namun, ia akan menjadi baik kerana ia akan jauh dari tempat itu.

... Semua perbelanjaan yang akan fazr kekurangan, saya fikir walaupun internet akan dipotong. Tetapi tidak ada cara untuk menjaga organisasi saya, di luar bank dalam talian yang melakukan segala-galanya. Di atas, yang OIVELOX adalah menipu Aku, ya, saya pergi untuk melihat jika dia mempunyai rancangan yang lebih murah, dan descobro yang menjual pelan 15GB murah yang saya ada iaitu 10. Iaitu, mereka mendapatkan lebih banyak pelanggan dengan mengorbankan promosi ini Saya dibayar perbezaan yang 15 dan mereka yang sama, hanya saya tercedera dan semua yang mempunyai pelan ini. Banyak chutzpah, ia adalah satu jenayah jika anda tidak memberikan saya bayaran balik, atau mengenai pelan ini akan membatalkan diskaun untuk berlagak sombong, dan masih pergi PROCON, walaupun ia adalah sia-sia dan memakan masa. Mana-mana peluang untuk menjadi menjadi lezado sebab untuk dirompak oleh syarikat-syarikat kartel yang mengeksploitasi pengguna negara ini terima kasih kepada ahli-ahli politik, organ-organ dan undang-undang kartel pro. Dan mengapa tidak mewujudkan peluang pekerjaan, apatah lagi perkhidmatan yang berkualiti kerana tidak ada pasaran dan bebas persaingan bebas, hanya kartel syarikat-syarikat yang maquiam seperti yang akan mencuri atau pengguna bahaya seberapa lama yang boleh tanpa banyak orang mengadu dan yang memaksa mereka untuk berubah.

... Saya tidak berada dalam suasana, dan lebih-lebih lagi, orang lain fikir saya homor lapuk atau marah kepada mereka. Saya tiada peluang untuk apa-apa, pergi ke laut yang sama pengasingan dan tiada harapan yang dia fikir adalah keluar, dan tidak Mešno mempunyai hak untuk kekal dalam mood yang tidak baik, tertekan atau apa sahaja yang begitu?

... Ia adalah mudah untuk membuat mangsa merasakan segala-galanya dibuang dalam wajah anda apabila ia tidak. Walaupun mengapa, Saya orang yang menyangka daripada kesungguhan dan masalah kita. Ia berpura-pura fáicl dijual dan tidak cuba untuk melakukan apa-apa, walaupun ia tidak boleh. Mereka sekurang-kurangnya perlu sedar bahawa saya mempunyai apa-apa, dan sekali lagi, saya mendapat tahap yang sama ia, dan terlepas peluang untuk mendapatkan daripada itu, suka atau tidak, oleh kesalahan pihak ketiga. Saya perlu mengadu dan mempunyai sawan dan saya tidak.

... Malah kerana tiada siapa yang meninggalkan ini berlaku. Saya rasa masa saya sehingga yang sama, saya hanya boleh mengurangkan kerosakan dan menerima bahawa ia akan mengambil masa untuk mendapatkan daripada itu. Saya akan cuba untuk merawat kemurungan saya dan menumpukan kepada pengajian saya, kerana walaupun saya tidak tahu jika saya boleh mengambil ujian, yang di Brasilia, kerana saya tidak akan mempunyai apa-apa, kerana mempunyai untuk keluar dari sini.

... Saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan, saya hanya tertekan, dengan batasan saya. Kadang-kadang saya melihat orang-orang dalam situasi yang sama dalam kumpulan Facebook, dan ia seolah-olah saya tidak satu-satunya. Tetapi hakikat bahawa dengan cara ini, dan segala-galanya telah direka dan membawa kepada ia, Saya mungkin satu-satunya orang dalam keadaan seperti ini.

... Jadi hari ini terdapat satu perkara yang separuh yang baik. The ORKUT menghantar mesej kepada saya HELLO, saya rasa saya memaafkan beliau kerana saya berkata HELLO kemarahan jahat di laman facebook mereka, dan pegawai-pegawai lain turut melihat profil saya. Ia mesti telah kerana fail yang disimpan dan dipaparkan di sana. Saya gembira dia tidak membenci saya lagi. Saya berharap untuk menyelesaikan menyusun fail saya dan menyimpan suatu tempat, saya tidak akan lagi mengakses internet lama - walaupun kerana tidak dapat komputer ini, yang mempunyai satu lagi kecacatan sekarang bunyi meninggal dunia -. Saya fikir dia akan gembira untuk melihat bahawa semua fail yang telah saya selamatkan kamu dari sana. Saya perlu menjadi perkara-perkara bertulis begitu agresif biasanya melakukannya dalam serangan kemarahan. Well, saya harap mereka boleh menggunakan sesuatu. Adakah saya masih melihat.

... Saya akan mendapatkan barang-barang saya dan tidur tidak lama lagi, saya akan cuba untuk belajar 10 jam esok atau sekurang-kurangnya dekat book ini dicetak pada hari Sabtu atau Ahad akan membeli TABLET walaupun kerana ia akan menjadi perkara úlitma yang saya akan dapat membeli, saya tidak boleh membeli banyak lagi.

... Sungguh mengagumkan bagaimana itu semua lebih dan kembali ke titik yang sama dengan saya. Saya tidak tahu apa yang baik hidup seperti ini. Saya masih berfikir bahawa kewujudan saya adalah satu latihan masochistic. Masih saya akan terus hidup sehingga akhir untuk melihat di mana saya boleh mendapatkan

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...