51212 Atualizações no E-mail

Pesquisar este blog

quinta-feira, 19 de janeiro de 2017

... I dag blev jeg deprimeret

... I dag blev jeg deprimeret

... I dag var jeg deprimeret og moodiness. Jeg tror, ​​jeg bliver nødt til at sove, i dag var forfærdelig. Jeg har mange problemer at assimilere det faktum, at jeg går til, hvor han troede, han havde forladt, og jeg ikke nu, hvordan man undgår det. I dag kan jeg udskrive den første bog af charteret, som jeg studerer. Der er 7 i alt, vil jeg begynde kun at studere dem. Når du er færdig vil undersøge to rettigheder og to timer regiment. Efter portugisisk, og computer tror. Jeg håber det virker.

... I morgen vende tilbage og organisere ting. Lørdag vil markere alle aftaler på papir til ikke tabe, det andet i marts nye endoskopi. Efter kun jeg nødt til at tage en eksamen mangler ud over hjertet chekup. Jeg vil se, om jeg har hjertet til at gå på destista, selv om det ikke vil gøre meget. Jeg håber alt går rigtigt og kan blive et stabilt år i dette sted at komme ud til et hus minen, er i orden. Så vil jeg ikke have noget. Men jeg håber at komme væk herfra, for jeg har ikke noget valg. Alligevel vil det være godt, som det vil være langt fra dette sted.

... Alt, udgifter vil fazr mangel, jeg tror endda internettet vil skære. Men der er ingen måde at holde min organisation, uden online bank, gøre alt. På toppen, OIVELOX er berøver mig, jeg gik for at se, om han havde en billigere plan, og descobro der sælger billigere 15DK planer, jeg har, der er 10. Det vil sige, at de får flere kunder på bekostning af denne kampagne jeg betalte den forskel, at 15 og de af det samme, kun jeg komme til skade, og alle, der har denne plan. En masse chutzpah, det er en forbrydelse, hvis du ikke give mig en restitution, eller vedrørende denne plan vil annullere rabat for uforskammethed, og stadig gå på PROCON, selv om det er nytteløst og tidskrævende. Enhver chance for at være være lezado er grund til at være røvet af disse kartelsager selskaber, der udnytter forbrugerne i dette land takket være disse politikere, organer og pro kartelskemaet. Og hvorfor ikke skabe arbejdspladser, meget mindre en service af høj kvalitet, fordi der ikke er noget frit marked og fri konkurrence, kun et kartel af virksomheder, der maquiam som vil stjæle eller skade forbrugerne så længe som muligt uden en masse mennesker klager og at tvinge dem til at ændre.

... Jeg er ikke i humør, og desuden andre mennesker tror jeg er dårlig homor eller vred på dem. Jeg er ingen udsigt til noget, vil det samme hav af fremmedgørelse og håbløs, at han troede var ude, og ikke at mesno har ret til at bo i et dårligt humør, deprimeret eller hvad så?

... Det er let at lave offeret føler, at alt er smidt i dit ansigt, når det ikke er. Selv hvorfor, jeg er den, der er tænkt på alvoren og de problemer, vi er. Det fáicl foregive salg og ikke forsøge at gøre noget, selv om det ikke kan. De bør i det mindste klar over, at jeg ikke har noget, og igen, får jeg samme niveau, det var, og gik glip af en chance for at komme ud af det, vil det eller ej, ved tredjepart skyld. Jeg skal klager og have anfald, og jeg er ikke.

... Selv fordi ingen forlader dette kan ske. Jeg tror, ​​at min tid er gået den samme, kan jeg kun minimere skader og acceptere, at det vil tage år at komme ud af det. Jeg vil forsøge at behandle min depression og fokusere på mine studier, fordi selv jeg ved ikke, om jeg kan tage testen, som er i Brasilia, fordi jeg ikke vil stå tilbage med ingenting, fordi for at skulle komme ud herfra.

... Jeg ved ikke, hvad de skal gøre, jeg er bare deprimeret, med mine begrænsninger. Nogle gange ser jeg folk i lignende situationer i Facebook grupper, og det synes jeg ikke er den eneste. Men det faktum, at på denne måde, var og alt designet og førte til det, jeg er nok den eneste person i en situation som denne.

... Så i dag var der en halv god ting. Den ORKUT sendte mig en besked HELLO, Jeg tror, ​​jeg tilgav ham, fordi jeg sagde HELLO vrede ondskabens på deres facebook side, og andre embedsmænd også på min profil. Det må have været på grund af de filer, der er gemt og lagt der. Jeg er glad for at han ikke hader mig længere. Jeg håber at afslutte organisere mine filer og gemme et eller andet sted, jeg vil ikke længere få adgang til gamle internet - selv fordi ingen kunne denne computer, som har en anden defekt nu lyden døde -. Jeg tror, ​​han vil være glad for at se, at alle de filer, jeg har gemt dig derfra. Jeg er nødt til at være så aggressive skrive ting normalt gør det i vrede angreb. Nå, jeg håber, de kan bruge noget. Vil jeg stadig se.

... Jeg får mine ting og sove snart, vil jeg forsøge at studere 10 timer i morgen eller i det mindste tæt denne bog trykt på lørdag eller søndag vil købe en tablet selv, fordi det vil være det úlitma ting jeg vil være i stand til at købe, jeg kan ikke købe mere.

... Det er forbløffende, hvor det hele er overstået, og tilbage til det samme punkt med mig. Jeg ved ikke, hvad god leve på denne. Jeg synes stadig, at min eksistens er en masochistisk øvelse. Stadig vil jeg holde sig i live indtil slutningen at se, hvor jeg kan få

Nenhum comentário:

Postar um comentário

DESTAQUE

... AntiCristo ÔMEGA - Cristo ALPHA

... Uma coisa que acho errado em todos os livros que falam da mitologia do antiCristo, que está entidade seria literalmente algo igual o...